torsdag 24 november 2011

New Age

Nu är jag i Danmark igen. Det var riktigt jätte härligt att vara hemma och se alla :D Tyvärr var jag ju bara ett par få dagar på Åland. Sitter redan och längtar som tusan på jullovet. Funderar lite på ifall jag borde ta och boka allt redan nu. Okej, gör det knappast just nu, men borde kanske inte lämna till allt för tight till jul (antingen uppbokat eller dyrt). Tror att jag kommer att ta tåget den gången, har dock inte bestämt mig ännu, men tyckte mera om att ta tåget än att flyga som jag gjorde nu i helgen. (Alltså tycker nog också om att flyga, det är spännande! Men gillar mer att åka tåg, det är speciellt och lugnt...) Blev ju fruktansvärt kaos i Köpenhamn då de hade massiv dimma i hela Danmark och flyg var försenade hit och dit. Första flyget jag skulle med var försenat men det andra var sen typiskt nog inte det så måste boka om mig och ta ett senare då jag missade nummer 2. Egentligen inget farligt med det, hade ju tur att det gick ett till nån timme senare, men före det så måste jag springa fram och tillbaka en hel del och jag har fortfarande träningsvärk av det!! Har till och med träningsvärk i fötterna, jag har aldrig haft träningsvärk i fötterna, tror jag, liksom på översidan o.O

Just nu sitter jag och stör mig att jag antingen sitter och har varmt eller så sitter jag och fryser... Känns lite som symptom av feber, men det känns inte som feber. Tror att det ännu är efterverkningar av resan plus vädret här (också om det har blivit bättre! Det har slutat regna!)... Hm.

Att vara på Åland var som sagt kul :D Följde med Dane för att se på hur hon fick håret klippt och färgat (det blev snyggt!!), sen gick vi till Hese och hon visade mig den nya Gallerian :O
Hemma hos henne och Mats nördade vi Minecraft och Game of Thrones  med mera som vanligt :D Eifos var förstås också där! Sen var jag också hem till Amie ena dan och såg på hur hon spelade Assassins Creed och fick så hääääääääär mycket lust att skaffa en PS3 och det spelet(-ena) själv! Alina träffades också!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra och vad jag ska äta, har ingen som helst inspiration till nått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar