söndag 10 juli 2011

Cirkus Maximum

Eifos och jag var till cirkusen igår. Det var så otroligt nice, det fanns inte en ända tråkig eller dålig akt i år.
Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder, ursäkta den dåliga kvaliten men jag vågade inte använda blixt, det var inte riktigt tillåtet då det skulle störa djuren.

Popcorn!!

Eifos med hennes popcorn!
(Här ser ni också hur stora de var xD)

Hästar. De hade en helvit häst, vi döpte den till Maximus.

Ludiga hästar! De hade jätte långa manar och långt hår längst ner på benen.

The Beauty and the Clown, eller kanske The Clown and the Beast, hahaa,
hon var jätte elak, hon fick aldrig vatten på sig, alltid bara han XD

Hundar :D

Han var humor. Spelade att han var full och klantade sig hela tiden.

"All by MySeeelf...!"
Jag tror att Eifos och jag var dom ända som hade så roligt
åt honom som vi hade xD

Sockervadd!!

Kamel

Jag har typ 150 bilder på den där kamelen xD

Zebror

Kameler och kossor och lamor..

Jag blev lite kär i lamorna xD

Clownen igen, han hade ett härligt läskigt skratt.

Akrobater, tyckte om att de såg ut som Zoras. Nice!

De var tre stycken som körde runt i den där buren, vid ett tillfället så stod också en tjej där inne. Coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar