lördag 30 juli 2011

Madness

Skriver antagligen/kanske mera om allt jag nämner nu men.. ja, jag ville få igång skrivandet och nämna allt är en bra början XD Så vad har hänt och är på gång?

Dane, Eifos och jag var till Stockholm i Torsdags för att se sista Harry Potter filmen. Sista... Jag kan inte fatta att det är sista :( Jag vill inte att det tar slut nu! Och det gör det nog inte heller, det fortsätter och historien kommer alltid att leva vidare. 

Igår (blir det redan) var Dane och jag till Vikingamarknaden (jag är både sur och ledsen över att jag missat åtminstone en, tror flera, marknader sen jag visste att de fanns...) Imorgon... idag blir det förresten! Ska vi dit igen och då kommer Eifos och Mats också med. Idag hittade jag en kniv där, får se vad jag kommer hem med imorgon.

Ändrade namnet på bloggen som ni märket :) Ny layout är på väg bara jag lyckats fixa den...

Vi såg just Dances with Wolves, så underbar film - och det var extended edition! (Men nu sitter mitt inre och slåss mellan vikingar och indianer... hm.)

I fråga om universitet har jag inte kommit längre, hade typ bestämt mig för Stockholm och sen fick jag brev från Danmark igen med massa papper (ett motsvarande brev jag fick av SU tidigare) så ja... men jag tror nog ändå att det blir SU... bara jag hittar bostad...

1 kommentar:

  1. Förstår verkligen att det är svårt att bestämma sig ang. skola. Hade samma problem. Kunde för allt i världen inte bestämma mig. Till slut struntade jag i själva skolorna (hade två jag gillade lika mycket), och gick på platsen där de var placerade och sådana saker. Det var det som gjorde att jag bestämde mig för Bournemouth. :)
    Det blir nog bra, oberoende av vad du väljer tror jag! :D <3

    SvaraRadera