lördag 10 september 2011

designer skyline

Jag kom just tillbaka från stan och nu är jag hungrig! Så jag ska snart se vad jag hittar i mina skåp.

Efter en fruktansvärt slö torsdag har jag varit lite produktivare igår och idag. Jag har varit och aktiverat mitt studiekort, jag har valt PIN-kod till det så att jag kan använda det till bibba-kort, jag var äntligen och postade min studiestöds-blankett till pappa så att han kan gå till AMS med den och jag har fyllt i blanketten för att få ett dörr-kort till skolan - jag ska lämna in det på måndag. Plus sen jag kom hem så hann jag slänga lite tvätt i maskin som redan hunnit bli klar så att jag kunde hänga upp den. Mina mjukisbyxor <3


Jag var in via H&M också och tittade lite och hittade lite som jag gillade och köpte. But I regret nothing!!

1 kommentar: