tisdag 6 september 2011

skolan är full

När vi som går basåret började den 15.8 så hade vi hela universitetet för oss själva. Det var ganska coolt men jag började undra efter en tid ifall det faktiskt sen var meningen att alla andra gick i en helt annan byggnad, fast jag trodde att alla som läser något naturvetenskapligt går här.
Så var det sen också. 1. september började ettorna (som jag skrev) och sen den 2. så går det också tvåor och treor där, så nu är det fullt! Alltså inte överfullt, men som en skola ska vara, men blir fortfarande lite överraskad när jag möter fler elever än vad jag nu vant mig till xD

Sitter hemma nu och väntar på att nån ska komma från nån firma som ska kolla vattenförbruket (? tror jag i alla fall. Nått smart ska de nog göra.) De sa att de skulle komma nån gång mellan två och fyra... det är tre nu och de har inte dykt upp ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar