lördag 3 september 2011

minecraft

Jag har spelat minecraft idag i min egen värld på singleplayer, men önskar lite att det som jag hitta där skulle ha varit i multiplayer världen D: Den där grottan är gigantisk! Och nu hittar jag inte ut mera, hahaa...

En annan sak som jag hitta i nått kryptiskt rum i ett hörn av grottan är det här:


Man ser kanske inte så bra vad det är, men det är en brinnande zombie (?, tror jag iafl xD) i en bur... och i det där kistorna finns en massa saker som jag inte ens vet hur man gör, så nää jag har inte petat i dem där. o.O

2 kommentarer:

  1. AAAAH, detdär är en dungeon! :D Dendär saken i mitten är en monster spawner XD
    Och, jag rekommenderar att ta allt du hittar i kistorna, det är därför dom finns där 8D

    SvaraRadera
  2. Svar: Joo, det är skönt att veta att man har ett hem. Snart. :)

    SvaraRadera