lördag 17 december 2011

Jag tror jag är nervös...

3 dagar kvar tills jag reser, så jag har nog drabbats av resfeber. Fast jag har gjort den här resan tidigare. Ända skillnaden nu är att jag tar bussen till färjan istället för att få skjuts och sen kommer jag att flyga sista biten från Stockholm till Åland... men det har jag ju också gjort tidigare (flyg biten).
2 dagar kvar tills matteprovet, jättenervös för det för det blir mitt första prov här i Danmark.
Plus så är jag lite allmännt småstressad över att jag ska få allt färdigt här före jag reser.

Hur reagerar min kropp på den stressen? Jo, jag känner mig helt jätte vrålhungrig... what's up with that?? Varför blir jag hungrig när jag blir nervös? Man brukar ju bli anti-hungrig då o.o Eller jag tror jag är hungrig, jag har en känsla/tryck i magen som påminner om hungerkänsla, men jag vet inte om det är så på riktigt :S Det ända som lugnar mig är att gå runt och knapra på bröd. Jag är ett brödmonster så ingen större fara med det, men jag kan ju inte gå runt dygnet runt och äta bröd x'D
Nåja, det går väll över på tisdag kväll. ^^

Wuuuaaah!! 3 dagar kvar!!! :D Längtar! *dansa lite*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar