onsdag 14 december 2011

Whisper of the Beast

Har lugnat mig lite efter tidigare idag. Är fortfarande inte glad på dem att de inte varnade tidigare att vi skulle ha lektioner och prov mitt i jullovet (det är jag kanske mest arg över, att de inte sa till från början utan att man fick gå runt och tro att man är ledig jätte länge).
Nåja, som sagt är jag lite gladare. Hittade lite julklappar till folk idag så då blev jag på bättre humör, har fortfarande större delen kvar, men i år går det bättre än typ förra året ^^ Nått annat som gör mig glad är att jag kom på att imorgon är sista skoldagen :D På fredag är vi lediga och sen på måndag är det först matteprov och sen julfest.

Nu fick jag lust att lägga upp lite bilder, så:






Mest mat, jag vet. Förlåt förresten, jag har varit så lat med kameran nu på senaste tid :S

Planer som jag måste göra innan jullovet:
- Hitta alla julklappar jag har tänkt (före jul, funkar i jullovet också xD)
- Skriva klart labbrapporterna och skicka in dem.
- Plugga på matteprov och göra det...
- Städa och diska så att det ser bra ut här.
- Packa.

Säkert mera därtill...
6 dagar kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar