måndag 19 december 2011

Jullov

Jag har jullov nu, sådär på riktigt :D Jag tror det har ännu inte gått upp för mig dock XD Tror jag kommer först att fatta det när jag sitter på flyget sista biten XD

Hade matteprov och julfest idag. Matteprovet var jobbigt, och jag har inte en sådär jätte bra känsla efter det :/ Vi fick veta resultaten egentligen genast efter att vi avslutat provet... alltså inte vad vi fick på proven utan svaren till uppgifterna. Märkte att jag hade ganska många saker rätt, men det kändes så halvfärdigt att jag är osäker om jag sträcka under just det som svaret :S Får se i januari hur det gick...
Julfesten var inte alls som jag är van med från lusse, men det var kul iafl. Vi var alla samlade i "aulan" (mittrummet... vad man nu ska kalla det xD) där fick vi några megagoda runda bullar som smakade av en blandning av plättar, munkar och churros. Oooooh, underbara <3 De var jättesöta, men ändå så fick vi massor av hallonsylt och pudersocker att doppa dem i - det struntade jag dock i, de var goda bara så också. Till de fick vi öl, kaffe eller läsk. Jag drack cokis. Vi typ diskuterade matteprovet, jämförde lite hur vi hade gjort och så, och pratade om massa annat.

Nu tänker jag gå och lägga mig ett varv, kanske inte sova, men behöver vila lite - det var så häääär kallt där ute idag och det blåste megamycket, behöver vila mitt stackars huvud lite...
Sen ska jag packa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar