måndag 12 december 2011

Weeh, eller nått. Kommer inte på en bra rubrik. HEJ!

8 dagar kvar!
Wuaah!! Det är ju typ bara en vecka det :D
Sitter i skolan nu, tar lite paus från att försöka skriva labbrapporter. Borde återgå till det dock snart. Vi har kemi igen! Vår stackars lärare har brutit benet så nu far han runt i rullstol..

Det känns som om jag har en massa saker jag ännu vill och måste hinna med innan jul, ändå tycker jag att den här sista veckan kan gå fort :D På ett sätt tror jag att den kommer gå väldigt långsamt för jag längtar till jul och att komma hem, det gör alltid att tiden tycker att den ska bli lång, men däremot så har jag prov nästa måndag och som jag sa så har jag en hel del saker att göra som det är lite småstressigt med, så det motverkar antagligen det hela och gör att det kommer att gå snabbt iafl.

Okej, hann aldrig lägga upp det här innan jag måste på lektion igen xD Nu sitter jag och äter lunch, första gången jag gick ner till cafeterian och köpte lunch sen jag började i augusti! Wow! Har hittills alltid haft med mig nån form av lunch. Har nog varit där nere förut och köpt annat, men inte lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar