torsdag 6 oktober 2011

Kramar

Jag har inte tänkt på det hittills, men sen jag kom på det idag så saknar jag det dubbelt så mycket bara för det.
Jag har blivit så van med vi kramar varandra alltid lite nu och då. Nu vet jag inte om det är speciellt för just vår grupp eller om folk på Åland (och i Sverige/Finland) normalt är kramglada. Jag tror nog det är båda delarna, bara att vi i gruppen kramas extra mycket. Jag tycker det är en sån enkel men oj så bra och bra detalj att göra! Också att se andra som kramas, det värmer!
Här kramas det inte och det känns som ett stort hål som fattas på grund av det. Ursäkta om jag kanske låter överdramatisk eller jag vet inte.

1 kommentar:

  1. Haha, för mig var det precis tvärtom när jag var på utbytet i Tyskland och sen flyttade till Åland XD I högstadiet så var det inte mycket kramas alls, så först var jag jätteförvirrad och kände mig lite "IIK, personal space!!" när folk började ge kramar här X'D

    SvaraRadera