onsdag 5 oktober 2011

OMG

Jag kom just hem från skolan, vi hade matte på morgonen och engelska på eftermiddagen. Då skulle vi ha våra föredrag. Han jag skulle ha mitt med var inte där, men lärarinnan tyckte att om våra delar är så uppbyggda att vi kan göra dem skilt så kan vi göra det, så jag gjorde så. Jag var jättenervös för jag hatar att stå framför en klass och prata och jag gissar att man märkte det också... men i vilket fall som helst så har jag det bakom mig nu!! :D

Det ända viktiga som jag nu ännu måste göra är att skriva presentationen till skriftspråk... vilket den egentligen redan är, plus så måste jag skriva rent uppsatsen och resumén vi fick tillbaka. Sen är jag klar! :D

Nu ska jag dock ta och koka te åt mig och antingen ta och se på film eller spela SIMS, har inte bestämt mig ännu. Bara slappa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar