måndag 8 augusti 2011

Danmark

Tror inte att jag sagt det på bloggen ännu, men jag har bestämt mig nu. Jag kommer att flytta till Danmark och börja skolan där. :)
Jag flyttar nästa torsdag, på fredag kollar vi på lägenheter, sen blir det att skaffa de viktigaste sakerna till lägenheten och gå runt lite i stan så att jag hittar ganska så till en början. På måndag börjar skolan.

Om vartannat är jag jätte glad och sprallig över det och sen igen är jag så nervös att jag börjar må illa... Plus så är en del av mig också nervös för om jag far dit och bosätter mig där och sen visar det sig att jag inte alls har kommit in dit också fast jag ju har fått alla papper som säger att jag har det.
De skulle nämligen ha ett papper tillbaka av mig och jag vet inte om de hann få det innan ett visst datum (beror på posten...) men för säkerhetsskull så mailade jag dem en scannad version och sa att det är på väg till dem. Så jag tycker att de är bra så, plus jag tror inte att det var en sån grej att "skickar-du-inte-in-den-här-i-tid-så-förlorar-du-din-plats" Utan bara att de skulle hinna göra nått innan skolan börjar. (men jag har inte fått svar på mailet så...jag är lite orolig)

Jaaa jag har mardrömmar! Wuuääh... Bara jag kommer dit så blir nog allting bra.

1 kommentar: