måndag 29 augusti 2011

kanske som ett tillägg till förra inlägget

Också om regn är härligt kanske jag borde lära mig att klä på mig riktigt. Okej, det var inte så farligt för jag hade paraplyet med (har jag alltid, tydligen kan det börja regna lite när som helst här), men byxorna blev plaskblöta. Överkroppen klara sig egentligen bra... så kanske det ändå inte skulle ha hjälpt så mycket att komma ihåg jackan, hm...
Åtminstone klara mina skolböcker sig bättre den här gången ^^' Två bilder från senast som det vräkte ner:



Fick ta och hänga upp allt när jag kommit hem, mest blöt hade jag blivit på väg till skolan, sen satt jag där blöt som en lite hund hela dagen, när skolan började närma sig sitt slut började jag bli torr. På vägen hem regnade det också, men inte så mycket...

2 kommentarer: