torsdag 25 augusti 2011

Lägenheten 8D

Nu kommer bilder på lägenheten! När den ännu var tom (eller nästan iafl)

Hade redan hunnit ta in mina saker innan jag kom på att ta bilder.
Det här är "matsals-och arbetsrummet".

Sovrummet och lite av mina saker. 

Vardagsrummet och en dörr till toan.

Dusch!

Toa och handfat :)

Kök! Det är lite udda, men det funkar.

Köket, när jag står vid kylskåpet.

Min säng! Vi hade jätte problem med att bestämma oss varifrån vi skulle
ta den, men till slut blev det Ikea, billigast bäst! Hahaa, tyvärr upptäckte
vi att den hade fått ett litet hål av transporten, det var dock snabbt fixat
med silvertejp! xD

2 kommentarer:

  1. Wow, den var faktiskt stor!! :D och trots att du sa att den är ganska gammal så ser den iaf modernare ut än den på Ålandsvägen, haha XD

    SvaraRadera