tisdag 23 augusti 2011

tomorrow comes today

Nu kommer bilder från resan :) Jag sov en hel del igenom resan (jag älskar att sova när man kör bil längre sträckor xD Gjorde jag alltid när vi for fram och tillbaka från Schweiz till Åland) Men lite bilder fick jag nog.


Te, alltid en bra början på dagen.


På färjan.


I väntan att få komma ut ur färjan.



Snart i Stockholm


Stockholm


Stockholm


Jag ville ha saccosäcken med, så den kom med :D xD



Framme i Göteborg.



Middag :D


Danmark!


Danmark!


^^






Ålborg!


Det första vi gjorde att ta en liten tur runt om i Ålborg, fick första bilden på universitetet.


Mystiskt hus som jag tyckte såg kul ut, så jag fotade det. xD
Efter det for vi till hotellet där vi sov första natten, tog tydligen inga bilder där.

1 kommentar:

  1. Hehe, kul att den grå musen fick vara ute under resan ^^ Har du döpt den redan? 8D

    SvaraRadera