torsdag 18 augusti 2011

Heeeej!

Ursækta att jag inte har skrivit på ett tag, men jag ær fortfarande utan internet... Har nu æntligen hittat tid att sitta vid en av skolans datorer (dærfør ser mina æ och ø ut som de gør :D skriver dock nog ænnu på svenska, før det førsta vill jag hålla bloggen så och før det andra ær danska svårt att læra sig...)

Skolan går bra, men som sagt - svåraste æmnet ær danska, jag børjar førstå det ganska, lite hær och dær, men før det mesta blir det att ta det på engelska... Hittills har jag också haft matte och engelska, de två ær enklare, speciellt matten :D Jag var lite rædd før att de inte alls skulle gå bra før mig då danskarnas siffror ær heeeeeel mystiska. Engelskan ær också enkel (sæger jag nu, i Lusse funkade det ju inte alls ^^'), ær dock lite nervøs før ifall vi ska børja med en massa øversættningar :S det kommer ju sen inte att gå...

Jag har fortfarande en massa viktiga saker som jag måste fixa >.< ønskar fortfarande att jag skulle ha haft lite mera tid på mig att fixa det føre skolan børjar, nu får jag springa lite... Och jaaa, jag ær væll mest nervøs før att jag nu bor i helt ensam och långt bort. Alltså, det ær inte att bo ensam delen som ær grejen, inte skolan heller, inte långt borta heller (eller joo, nog, saknar ju alla er dær hemma D:) men det ær allt med alla viktiga dokument och allt viktiga viktigheters som oroar mig lite. Førsta gången jag egentligen måste gøra allt sjælv, men nångång måste ju læra sig, och det har jag ju inget emot, ær bara nervøs, førlåt xD

Hoppas jag kan skriva mera ikvæll, eller imorgon :D
Nu måste jag på lektion!

2 kommentarer:

  1. Men nu hade du fått internet hem sa du :D YAAAAY!
    OCH VI SAKNAR DIG MED! :C

    SvaraRadera
  2. Kul att höra av dig! :D Och att allt verkar gå bra. ^^
    Kraaaaaam! <3<3

    SvaraRadera