fredag 19 augusti 2011

Put on your Sunday Clothes

Nu har jag klarat skolan i Danmark i en vecka! Känner mig lite stolt. :D
(Fast idag gick vi lite vilse, och inte bara jag och ett par till, utan hela klassen, alltså typ 50 pers xD, det såg lite kul ut)

Ska börja uppdatera lite oftare här nu hoppas jag, har nämligen äntligen skaffat internet till lägenheten. Plus så är en hög bilder på inkommande så småningom - från resan, lägenheten och lite allmänt Danmark.

Hahaa, nått som jag tyckte var lite lustigt: För att få skaffa internet och allt sånt så måste man ha ett danskt personnummer (CPR-nummer heter det), så igår gick jag för att skaffa det, gick dock ganska enkelt för jag hade redan ett kom vi fram till :D Registrerades tydligen automatiskt när jag föddes här, nice!

...
Skönt att det är helg nu, vill bara ligga slöa nu, känns som om jag har varit stressad, nervös och på helspänn nu de senaste veckorna, och alla känslorna har varit huller-om-buller...

Så nu tänker jag inte göra nått, dricka te och se på Narnia, det låter väldigt bra!

1 kommentar:

  1. Haha! Vad fint att ni alla gick vilse! :D Är ni många icke-danskar föresten?
    Väntaaaaaaar på bilder!! :D:D

    SvaraRadera